live-life

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Hos bästisen min <3

Av Hedda GP - 4 januari 2012 12:42

Jaoo, nu sitter jag och min bästis med varsin dator och bloggar mm. NAJS  

Jag håller på att hjälpa henne lite med hur bloggplatsen funkar, ganska lätt ^^  Jag gör nämligen headers och jag skulle göra en till henne men vi vet inte hur blogg funkar så hon byter till bloggplatsen nu :D 

''She is a smarthead''

om du vill att jag ska göra header till dej så kan du mejla bilderna till mej :) Skriv gärna lite om hur du vill att den ska se ut, färg mm ;) Jag är inte världsbäst direkt men xD Dom e ju gratis så, inget att förlora, tyyp^^

Fel håll och failad menmen, jag bryr mej inte :o Bilden e dock inte från idag^^


Puss

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hedda GP - 13 januari 2013 23:08

HEJ! Har inte skrivit något på aslänge men :p Jag tog en 'paus' och nu har jag en ny blogg som heter: HeddaC.devote.se   Bye ;* ...

Av Hedda GP - 19 januari 2012 19:58


Tjoo! Lessen att jag nt bloggat sen i måndags men veckan har varit jobbig. Jag & Eleonora är inte bästisar längre tex. Jag har chattat med min kompis Natta och hon har fått mej att må bättre, Natta jag älskar dej som kompis :) <3 Jag nördar musi...

So

Av Hedda GP - 16 januari 2012 13:32

Hej, hinner knappt skriva nått annat än att nubiska vi ha so ...

Av Hedda GP - 14 januari 2012 13:17


Hej   Vad gör ni idag då? Nejmen asså jag e med min bästis Eleonora <3 Kram på dejj   Imorse så var jag i stallet. Dom 2 äldsta hästarna heter Smock & Luigi. Luigi e min favvo men idag hade jag SMock för första gången. Det gick sådär. Han spar...

Av Hedda GP - 11 januari 2012 15:24

Yes, det gjorde jag igår :/ Smart va? Jo det var såhär, Jag & 5 kompisar satt i skolans brandtrappa. Det är först ett litet ''mellanstadie'' innan man kommer högst upp, där man kan gå ut och kommer in i bildsalen. Så vi satt där på ''mellanstadiet'...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards