live-life

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Hedda GP - 4 januari 2012 21:25

Jaoo, hade tänkt att ha en frågestund på bloggen :) Så skicka in lite frågor så svarar jag :D


Puss

   

Av Hedda GP - 4 januari 2012 15:13

Hejj <3 Jag sitter och gör headers med min kompis, kuul   Haha^^ Eleonora sitter och ringer fölk, haha, kulig bästis man har <33 Jaoo, visst e vi snygga^^ xD

 


Puss på dej Eleonora :**

Kram på alla läsare <3


Jaja, inget mer att skriva, kramizz <3

    

Av Hedda GP - 4 januari 2012 12:42

Jaoo, nu sitter jag och min bästis med varsin dator och bloggar mm. NAJS  

Jag håller på att hjälpa henne lite med hur bloggplatsen funkar, ganska lätt ^^  Jag gör nämligen headers och jag skulle göra en till henne men vi vet inte hur blogg funkar så hon byter till bloggplatsen nu :D 

''She is a smarthead''

om du vill att jag ska göra header till dej så kan du mejla bilderna till mej :) Skriv gärna lite om hur du vill att den ska se ut, färg mm ;) Jag är inte världsbäst direkt men xD Dom e ju gratis så, inget att förlora, tyyp^^

Fel håll och failad menmen, jag bryr mej inte :o Bilden e dock inte från idag^^


Puss

     

Av Hedda GP - 4 januari 2012 10:35

Jaoo, borde dom inte ha en app? Eller dom kanske har det till android men nt till iPhone D: Jag har givetvis ''tankat ner sidan'', men jag kan inte lägga till bilder eller något sånt då :/

Jag tycker dom ska göra en bloggplatsen app som är anpassad till mobilen ;P



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards